Notícies de Alcanar-Les Cases

Una vegada més, l'equip de govern evidencia la seua manca d'eficàcia en la gestió d'aspectes fonamentals, posant de manifest la seua resposta reactiva davant de les actuacions de la CUP.

Domenge dia 19, al programa 30 minuts de TV3, emetien un reportatge sobre la pesca d’arrossegament i el futur d’aquesta al Mediterrani.

El butlletí d’Alcanar és un nou exemple de la mala gestió de l'equip de govern d’Alcanar. Un butlletí que era mensual, de cop i volta a passat a ser bimensual o trimestral, sense cap tipus d’informació clara cap a la ciutadania.

Parlar de dol, és parlar de pèrdues, de pèrdues esperades, sobtades i sobrevingudes, hi ha molta informació sobre allò que passa aquella persona que perd, les fases del dol, quines conseqüències té un dol cronificat i com pot afectar a la vida de la persona o família que el viu.

Des de la CUP Alcanar - les Cases vam publicar, el passat 4 d’agost, un comunicat on denunciàvem l’estat d’abandó en què es trobava la Moleta. Llavors, feia gairebé 6 mesos que la caseta d’informació havia sofert uns actes vandàlics que la van destrossar i en plena temporada turística el seu estat era d’absoluta destrucció.

La CUP portarà al plenari municipal d'aquest mes de setembre una moció pel control dels coloms al municipi d'Alcanar, ja que en els darrers anys, s'ha vist un augment en certs punts del municipi, la qual cosa genera malestar entre molts de veïns.

El municipi d’Alcanar ha patit en els darrers cinc anys tres aiguats i dos temporals. L’últim, ha estat un episodi de gota freda que ha afectat de ple a gran part de la comarca del Montsià. Al nostre municipi, s’hi han enregistrat més de 200 litres, afectant especialment les Cases i Alcanar-Platja. Primerament, des de la CUP Alcanar - les Cases volem enviar tot el suport als veïns afectats i tot i lamentar els danys materials, celebrem que no haja hagut cap víctima ni danys personals.

Des de la CUP Alcanar - les Cases volem manifestar la nostra preocupació per la situació d’abandó en què es troba la Moleta del Remei, un dels punts més icònics del nostre municipi a nivell patrimonial.

Agraïm de forma important el suport rebut per part de 663 veïns i veïnes del municipi. Això significa que la CUP consolida la seua representació al plenari municipal i augmenta, de forma important, el suport electoral. L’augment de 115 vots, un 20 % més que en les eleccions del 2019, referma el projecte polític que impulsa la CUP al municipi i que ja representa gairebé un 18% dels vots.

El passat dimarts 16 de maig la CUP Alcanar – les Cases es va veure obligada a presentar una denúncia a la Junta Electoral de Zona (JEZ) per la inauguració encoberta que el govern d’ERC havia programat de l’oficina delegada de les Cases, la qual cosa vulnerava l’article 50 de la llei electoral. Arran d’aquest procés la presidència d’aquest organisme ha requerit al govern d’ERC que s’abstenga de realitzar de nou qualsevol acte d’inauguració en període electoral o, si no, s’incoarà expedient sancionador.

Pàgines