Camí a les municipals

La CUP Alcanar i les Cases hem decidit tornar-nos a presentar a les properes eleccions municipals del 28 de maig. D'aquesta manera, la ciutadania d'Alcanar, les Cases i Alcanar platja tindrà l'oportunitat de donar suport a l'alternativa política al municipi.

La CUP Alcanar i les Cases hem decidit tornar-nos a presentar a les properes eleccions municipals del 28 de maig. D'aquesta manera, la ciutadania d'Alcanar, les Cases i Alcanar platja tindrà l'oportunitat de donar suport a l'alternativa política al municipi.

Aquesta decisió té la voluntat de continuar enfortint el projecte social al nostre municipi, tot promovent una proposta política pròpia, des de la discrepància amb els partits tradicionals i el rigor d'un col·lectiu que està implicat en el treball municipal i en els moviments populars des de fa molts anys. De fet, actualment, la CUP és el principal partit polític en l'oposició municipal després dels resultats electorals del 2019 que ens van permetre obtenir dos representants al plenari municipal. La CUP no defuig de les responsabilitats polítiques i el compromís social que implica presentar una candidatura electoral i, de fet, la voluntat de bastir un projecte municipalista sòlid i contrastat.

En les properes setmanes la CUP presentarà els membres de la candidatura que encapçalaran aquest nou projecte col·lectiu, així com també els eixos del programa electoral.

Febrer del 2023

En les properes setmanes la CUP presentarà els membres de la candidatura que encapçalaran aquest nou projecte col·lectiu, així com també els eixos del programa electoral.