Novament, el càrrec de confiança de l'Ajuntament

En plena campanya electoral, l'actual càrrec de confiança de l'ajuntament d'Alcanar, Lourdes Moreso, ha decidit promocionar una entrevista al regidor d'hisenda Jordi Monfort. Lourdes Moreso és alhora responsable de comunicació d'Esquerra Republicana a Tortosa i cap de comunicació del nostre ajuntament. Aquesta publicació no manté "el respecte al pluralisme polític i social", així com "la neutralitat informativa dels mitjans de comunicació de titularitat pública en període electoral".

Des de la CUP denunciem que no es pot mantenir la independència periodística de l'actual cap de comunicació de l'ajuntament d'Alcanar i en sol·licitem la seua immediata dimissió, així com la retirada d'aquesta informació dels canals institucionals.

A l'inici de la legislatura, l'assemblea local de la CUP Alcanar - les Cases ja ens vam posicionar en contra del càrrec de confiança promogut per l'equip de govern d'Esquerra. Llavors, qüestionàvem la necessitat d'aquest càrrec per a realitzar tasques comunicatives quan aquesta ja era una funció plenament coberta al nostre ajuntament pel personal laboral. Fins ara, ens hem mantingut ferms en aquesta posició, i hem fet públic el nostre posicionament a patir del proper 26 de maig: Alcanar no necessita un càrrec de confiança per a realitzar tasques comunicatives.

El pressupost municipal pot estalviar-se una despesa que s'ha demostrat que és una eina propagandística.