No tot s'hi val

Des l'assemblea local de la CUP Alcanar lamentem la utilització dels canals institucionals oficials per difondre informació incorrecta per part de l'equip de govern local format per Esquerra Republicana.

subvencions GM

La nostra assemblea no és partidària d'entrar en disputes a través de les xarxes socials, per tant, amb aquesta nota tan sols corregim una informació difosa per l'Ajuntament d'Alcanar de forma totalment partidista.

Primer, en aquesta nota de premsa es manifesta que ERC ha estat l'únic partit que ha lliurat la informació requerida. Aquesta informació és completament falsa perquè, altres partits també han entregat la informació, entre ells la CUP, el grup sol·licitant d'aquest procediment.

Segon, en aquesta nota de premsa també s'afirma que ERC ha complert la resolució del GAIP. Això és fals, ja que en el primer punt de la resolució la Comissió de Garanties d'Accés a la Informació Pública, exigeix que tal com va reclamar la CUP aquesta informació s'ha de lliurar digitalment al Grup Municipal, fet que se'ns negat.

Finalment, també lamentem que ERC es felicite per complir uns terminis de lliurament quan es tracta d'un procediment que la CUP d'Alcanar va iniciar l'11 de gener del 2017 i no va tenir cap resposta per part de l'equip de govern fins al 9 de juny del mateix any i després d'haver iniciat un procés de reclamació davant el GAIP per part de la CUP.

Per tant, exigim la immediata retirada d'aquesta informació del web institucional que representa a tota la gent del nostre municipi.

AL CUP Alcanar

Agost 2017

Exigim la immediata retirada d'aquesta informació del web institucional que representa a tota la gent del nostre municipi.