Comunicat CUP Alcanar - les Cases

La CUP d’Alcanar - les Cases ha procurat mantenir-se al marge de les polèmiques estèrils que ha llançat en els últims quatre anys de govern amb majoria absoluta el grup municipal d’ERC. Però arran de l’últim comunicat, volem donar-hi resposta ja que se’ns acusa de fets molt greus.

L'assemblea de la CUP d'Alcanar - les Cases no comparteix la vinculació de la nostra formació política amb aquest incident ja que no té a veure, en cap cas, amb el treball dels membres de l'assemblea local o la candidatura electoral.

Des de la CUP d’Alcanar - les Cases lamentem profundament el malestar que ha generat aquest fet en els menors involucrats i el seu entorn proper. Considerem que la solució a aquest problema no passa per situar els menors en el focus mediàtic ni involucrar-hi partits polítics.

D’altra banda, en el mateix escrit es denuncien una sèrie d'accions com insults, infàmies i assetjaments polítics que són completament alienes a la nostra organització política. Demanem al grup municipal d’ERC que desvincule la nostra organització dels suposats pamflets anònims o denúncies falses, tal com ha assenyalat, de forma barroera, un càrrec de la seua secció local en les xarxes socials. Aquest no ha estat ni mai serà el nostre tarannà polític.

La CUP d’Alcanar - les Cases no participarà d'aquest circ mediàtic, perquè no forma part de la nostra acció política. Volem i treballem per una campanya electoral neta i ètica, amb debats on confrontar els projectes futurs per al poble, perquè és el que necessita i es mereix.

La CUP Alcanar - les Cases, juntament amb les altres forces de l’oposició, ha proposat a l’actual govern un debat entre les formacions polítiques i el repartiment dels espais electorals. Aquesta és la nostra manera de ser i així ens presentem com l’alternativa a aquesta vella política de la polèmica i l’acusació.

Assemblea Local de la CUP Alcanar – les Cases

Maig de 2023