LA MALA GESTIÓ DE L'AUDITORI

Una vegada més, l'equip de govern evidencia la seua manca d'eficàcia en la gestió d'aspectes fonamentals, posant de manifest la seua resposta reactiva davant de les actuacions de la CUP.

Una vegada més, l'equip de govern evidencia la seua manca d'eficàcia en la gestió d'aspectes fonamentals, posant de manifest la seua resposta reactiva davant de les actuacions de la CUP.

 

L'Auditori José Antonio Valls s'inaugura oficialment el març del 2023 i, tret dels mesos de l'estiu, ha estat oferint programació estable des de llavors. Davant l'absència d'una plaça dotada al pressupost de tècnic de so per a l'equipament, el dia 17 de novembre del 2023, vam iniciar una petició d'informació pública per poder saber com s'estava gestionant això internament. En tenir accés a l'expedient, ens adonem que la proposta de despesa s'estableix el dia 22 de novembre del 2023, justament cinc dies després de la nostra petició d'informació. La relació contractual es basa en un contracte menor de menys de 2.000€ i durada de tres mesos, per la recepció i posada en marxa de l'equipament electroacústic de l'Auditori José Antonio Valls.

 

És a dir, l'auditori opera sense establir cap mena de contracte amb relació al sistema de so des de la seua inauguració fins al desembre, tot i que és públic que l'auditori ha estat en funcionament durant aquest període i, per tant, algú ha assumit aquestes tasques. Aquesta manca de responsabilitat és summament preocupant, i ens preguntem què hauria passat en cas d'un possible accident laboral. Encara més; si la CUP no haguera fet la petició d'informació, avui dia, continuaríem sense relació contractual?

 

Recordem que a banda de tècnic de so, la plaça de tècnic de cultura no ha estat dotada de pressupost, ni tampoc hi ha cap reglament aprovat per al funcionament de l'auditori. L'auditori va començar a construir-se el 2019, i ens preguntem si en més de quatre anys no han tingut temps de fer totes les planificacions per a poder tenir la inauguració amb tota la logística operativa de manera eficient. A banda d'oferir una bona programació, també és important la manera com gestionem als equipaments i a les persones que hi treballen. Malgrat que això últim, no dona titulars ni fotografies, que és allò que tant agrada a l'equip de govern.

És a dir, l'auditori opera sense establir cap mena de contracte amb relació al sistema de so des de la seua inauguració fins al desembre, tot i que és públic que l'auditori ha estat en funcionament durant aquest període i, per tant, algú ha assumit aquestes tasques. Aquesta manca de responsabilitat és summament preocupant, i ens preguntem què hauria passat en cas d'un possible accident laboral. Encara més; si la CUP no haguera fet la petició d'informació, avui dia, continuaríem sense relació contractual?