Sobre la gestió del butlletí "Viure Alcanar"

El butlletí d’Alcanar és un nou exemple de la mala gestió de l'equip de govern d’Alcanar. Un butlletí que era mensual, de cop i volta a passat a ser bimensual o trimestral, sense cap tipus d’informació clara cap a la ciutadania.

Al novembre del 2021 es va signar un contracte bianual de 15.000 € per a l'impressió de 10 números anuals. Ara, amb el que portem d'any, s'han publicat 4 números del butlletí municipal “Viure Alcanar”, i estem a finals de novembre. I només se'n publicarà un altre, arribant així a 5 butlletins. La meitat del que es va acordar al contracte amb l'empresa subministradora. Així, estem pagant, amb diner públic, el mateix per la meitat.

La situació és encara més insostenible si és té en compte que al setembre del 2023, amb aquests números en mà, la Junta de Govern Local va acordar signar una pròrroga del mateix contracte que deia que s’imprimirien deu números anuals. El que no entenem és perquè no es va demanar una revisió del contracte enlloc de signar i malbaratar diners sense saber quan podran tornar a tenir un butlletí mensual com abans.

És lamentable constatar una vegada més la incapacitat de gestionar el dia a dia d'este l'Ajuntament, tot i els anys que fa que estan al govern. Degut a la mala planificació, enguany, passe el que passe, els ciutadans ja pagaran el doble del que tocaria, és a dir, pagaran la mateixa quantitat per la meitat de números. Diners que ens podríem haver estalviat.

Els ciutadans del municipi mereixen transparència i eficiència en l'ús dels seus diners, per tant esperem que el govern pose fil a l'agulla a aquesta qüestió, tant en la periodicitat com en la seua gestió financera.