La JEZ dona la raó a la CUP i afirma que ERC ha incomplit la llei

El passat dimarts 16 de maig la CUP Alcanar – les Cases es va veure obligada a presentar una denúncia a la Junta Electoral de Zona (JEZ) per la inauguració encoberta que el govern d’ERC havia programat de l’oficina delegada de les Cases, la qual cosa vulnerava l’article 50 de la llei electoral. Arran d’aquest procés la presidència d’aquest organisme ha requerit al govern d’ERC que s’abstenga de realitzar de nou qualsevol acte d’inauguració en període electoral o, si no, s’incoarà expedient sancionador. D'aquesta manera la JEZ dona la raó a la demanda de la CUP i afirma que ERC ha incomplit la llei.

Des de l’assemblea local de la CUP Alcanar – les Cases lamentem que s’utilitze l’ajuntament amb finalitats partidistes i més en ple període electoral. Esperem que els dies que queden de campanya es realitzen des del respecte i la neutralitat institucional que així requereix el procés democràtic en què ens trobem immersos.

Assemblea Local de la CUP Alcanar – les Cases
Maig de 2023